Forum Index

Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: All in due time! ::

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> World Of Warcraft -> News
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Axelsixtree
Legend

Masculin

PostPosted: Mon 7 Oct - 01:01 (2013)    Post subject: All in due time! Reply with quote

Première soirée à Siege of Orgrimmar mode normal pour Nexnécis avec au menu Immerseus et Protectors

Alors c'est parti fort, on l'a tous compris direct devant le premier boss quand on demande qui connait la strat:

Ok whatever, les boss sont tombés quand même. Du coup pour fêter ça notre groupuscule extrémiste "Al Kawaiida" (indice: elles sont trois) nous impose un quota incompressible de choses Kawaii et roses dans les news ><

Back to top
Publicité

PostPosted: Mon 7 Oct - 01:01 (2013)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
bips
Membres

PostPosted: Mon 7 Oct - 12:07 (2013)    Post subject: All in due time! Reply with quote

non c ton truc ça!
tu l'as regardé en boucle un certain we.....

Back to top
GreatSayan
Officiers

Masculin Cancer (21juin-23juil)

PostPosted: Mon 7 Oct - 16:56 (2013)    Post subject: All in due time! Reply with quote

mon Dieu....

Back to top
bips
Membres

PostPosted: Tue 8 Oct - 18:43 (2013)    Post subject: All in due time! Reply with quote

j'ai du dossier^^

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 22:10 (2019)    Post subject: All in due time!

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     Forum Index -> World Of Warcraft -> News All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation